ben geçenlerde yeni bikaç parça aldım asrock p4p800 ddr400 sata 5.1 destekli anakart 1gb(512*2) twinmos ddr 400 ram abit atı radeon 9600xt VIO 256 mb ek aldım işlemcim celeron 1.7 pc İmden istediğim performansı alamıyorum underground 2 nin demosunu full grafik oynatamıyorm PES 5 TE BAZEN çok ufak kesikliker oluyo bazen harddiskim dolu değil sizce bu durum normal mi işlemcimden dolayımı:,(