Tigana ağır konuştu: Maksimum mesai harcıyorum. Henüz teşhisi koyamadım. O kadar çok problem var ki, bir kaçını çözmekle olmuyor...
**‘Çok işimiz var’**
Beşiktaş’ın başında İnönü Stadı’na ilk kez Gaziantepspor karşılaşmasında çıkan Fransız teknik direktör Jean Tigana, 90 dakika bitiminde özeleştiri yaptı. İlk yarıda takımının iyi baskı kurduğunu ve etkili oynadığını söyleyen Tigana şöyle devam etti: Yerleşme hatası nedeniyle sürpriz bir gol yedik. Ekip olarak rakibin ataklarına reaksiyon gösteremedik. Çok işimiz var. Daha ileri gitmek istiyorsak, çok çalışmamız gerekir. Taktik yönünden daha iyi olmalıyız...
**‘Başkanla görüşeceğim’**
Şanssızlıklar yaşadığını da söyleyen Tigana, “Sergen’i henüz göremedim. Youla, Pancu ve Ahmet Dursun da sakat. Gerçek problemi bilmiyorum... Ancak bunu çözmek için maksimum mesai harcıyorum. Ümraniye’de kalıyorum. Takımla kampa giriyorum. O kadar çok sorun var ki, birkaçını çözmekle olmuyor. Tespit ettiklerimi başkanla görüşeceğim. Çünkü böyle şeyleri büyüklerle paylaşmak gerekir. Transfere gelince... Önce gitmek isteyenlere bakacağız. İmkanları da gözönünde bulundurup adım atacağız” dedi.