yaw mod arkadaşlar sayfanın yarısından çoğundan sabit konular var görünüş olarak da kullanış olarak da hiç hoş olmuyor
zaten önemli olan konular yukarda kalır daha niye sabit yapıyosunuz ki
bi de her mod bişe editlerse neden sabit konu oluyor
inşallah bir çözüm bulursunuz da kurtuluruz sabit konu çokluğundan insanlara zorla konu dayatma gibi bişe oluyo çünkü daha yararlı konular üst konu çokluğundan dolayı aşağıda kalıyor