Selam arkadaşlar....:D
takdir edersinizki, spiker çalışmalarım esnasında bir çok dosyayı,kayıt esnasında yaptığım hatalar yüzünden baştan yapmak zorunda kaldım..
dün aklıma şu geldi"neden kayıtta oluşan bu komik hataları dostlarımla paylaşmıyorum?":p :D
pes 5 spiker çalışmalarım hızla devam ediyor..ve bu kayıtlar esnasında oluşan komik hataları sürekli **güncelliyerek** sizlerle paylaşcam:D
işte ilk link..genelde "gol" yorumları esnasında oluşmuş bir paket..yorumculara dikkat..:D
ÇEKİM HATALARI 1.BÖLÜM
birazda gülelim yaaaww:D
saygılar..hasan MUSTAN