eneshatipoglu evet arkadaslar yanlıs duymadınız .bana acilen unlocker olan varsa yollayabilirmi ha bi de kardeslerım ben sımdı career ın ortasın da bunu yuklersem devre ye gırmez demı,yanı yenı bı career mı acmam mı gerekıyo sımdıden thanks,
Gökhan http://www.soccercenter.net/SoccerCenter.net.php?sayfa=Dosya&eylem=DosyaGoster&dosyaid=858&kanalid=5
Kokane Peki unlocker'i kurdugumuzda 05'deki gibi save dosyalarini acinca masaüstüne atiyormu, yani yeni kariyer baslatmamizmi gerekiyor yoksa sorunsuzmu calisiyor?
eneshatipoglu gsarrafgil kardesım saol unlockerı yukledım hersey acıldı ama su 3. formalar devreye girmiyo ne yapmalıyım
eneshatipoglu yanı mesala formalar acılıyo ama acılan formalarlarla oynayamıyom yanı mesala chelsea nin altarnetıf formasıyla oynayamıom