Arkadaşlar ben bu haftasonuna kadar fifa ve nba'yı sorunsuz bir şekilde oynuyordum.Fakat c.tesi sabahı fifa'yı açayım dedim ve bir de ne göreyim:Oyuna girmedi ve bir de şöyşe birşey yazdı:
''CD/DVD emulation software has been detected.Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game.''
Ben iki gündür yapmadığım bırakmadım.Oyunların ikisini de (nba ve fifa ikisinde de aynı sorunu çıkardı )tekrar tekrar kurdum.Daemon Tools prog. tekrar tekrar kurdum.Fakat bir yararı olmadı.Biçare bir biçimde kaldım yani anlayacağınız.Böyle birşey önceden başına gelen olduysa veya duyduysa veya çözüm üretebilecek biri olursa çok sevinirim.Mesajlarınızı bekliyorum.
Kalın sağlıcakla...
(Umarım sefer konuyu doğru açmışımdır.Herkese teşekkürler...)