dgc Bu açılışta gelen video varya WE 8 de geliyordu bu video PES 5 te gelmiyor simsiyah bir ekran durup duruyo tuşa basarsam oyuna geçiyor sorun nedir acaba?
digimax pc inde değişik video codeği yada program varsa ondan olabilir. eğer yok diyorsan oyunu yeniden kur.birde diğer oyunlarda video yu gösteriyor mu ona bak.
dgc Codec paketi yüklü ama onu kaldırırsam diğer video dosyalarını açmıyor. WE 8 yükleyip bir deneyim diyorum umarım sorun çözülür. PES 5 i 2 sefer kurdum zaten sonuç aynı. K Lite Codec yüklü