arkadaslar, gold patch yukledikten sonra formalarda bozukluk olmaya basladı.
kitserveri kaldirdim tekrar kurdum, ekran kartı ile ilgili olabilir diye tekrar tekrar ayar degistirdim fakat formalara yaklastıkca (replayde zoom, ya da diger kamera acısı) formalar duzeliyor, normal cıkıyorlar.. fakat bu sekilde oyun icinde bozukluk var.
boyle birsey yasayan var mı??
***
"We Turka Gold Patch Çıktı" konusunda yazdim sorunu fakat replayden 3 goruntu alarak kaydettim sorunu tam olarak gorebilmeniz icin. cok ilginc geldi bana.. replayde bakarken kamera acisiyla oynayinca ileri geri, saga sola, bazen gorunuyor formalar, bazen gorunmuyor. hangi ayarla ilgili bu sorun bilemiyorum..
not: ekran kartim ASUS Extreme AX600 PRO ATI 128 MB, islemci P4 3.0 ghz. fakat simdiye kadar hic sorunum yoktu oyun grafikleriyle ilgili.. pc ile ilgili oldugunu sanmiyorum.