simdiii bi eleştiri yapim.
hafta içinde bazı arkadaşlarımız 2 takımda 11 kişi oynucak.luci,aurelio,alex olmasa nolur dioalrdı.duyamadım daha dorusu göremedm bidaha yazsınlar şuraya.ben burda şimdi kimseyi tahrik etmek istemiom doruya doru.alexiz aureliosus fener bi hiç.bunuda gördük.tuncayda olmasaydı hiç bişe olmazdı saten.anelka da bişe yapamadı saten..bitti...
Aganın çiftliğine hoş gldiniz maçda burda THE END...