kişisel tartısmalara girmeyin!
tuncaya helal olsun valla tam bir avrupalı topcu gibi oynuyor,bir de büyük bölümünde ilk yarının appiah iyiydi.gerisini begenmedim
senin mehmet yozgatlı gibi bırak fenerbahceyi türkiyenin en iyi orta yapan oyuncularından biri var adam dogru dürüst bi orta yapmadı hep serkana döndü olmaz böyle,hele birde gol kacırdıki evlere senlik.avrupadaysan atacaksın kardeşim bak adamlar iki kere geldi biri gol oldu digeri direk