Milan'a karşı
oynamayabilirim..!
Kanarya'nın en büyük gol silahı Anelka, Milan maçında oynamasının şüpheli olduğunu ifade etti
Fenerbahçe'nin Fransız futbolcu Nicolas Anelka, Avrupa Şampiyonlar Ligi'nde 23 Kasım Çarşamba günü yapacakları maçta oynamasının şüpheli olduğunu ifade etti. Merter'de fotoğraf sanatçısı Cemil Ağacıkoğlu'nun stüdyosunda basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Anelka, AC Milan'ın çok büyük bir takım olduğunu vurgulayarak, ''Çok zor bir maç olacak. Kendi sahamızda oynayacağımız karşılaşmayı kazanırsak, tur atlamak için büyük bir avantaj elde edeceğiz. Gruptaki 4 takımın da iddiası var. Herkes maçlarını kazanmak isteyecek'' dedi.
Alex'in AC Milan karşısında oynayamamasının takımın nasıl etkileyeceğinin sorulması üzerine, ''Alex'in oynamaması tabii ki takım için zor olacak. Ama benim de sakatlığım var ve oynayıp oynamayacağım belli değil. Takım çok iyi, biz olsak da olmasak da çok iyi oynayacaktır. Oynarsam da elimden geleni yapacağım'' diye konuştu.
Anelka, Fenerbahçe'nin Şampiyonlar Ligi'ne elenmesi durumunda kendisinin huzursuzluk yaşayacağı şeklindeki haberlerin doğru olmadığı, geçen sezon da burada oynadığı ve takımın Şampiyonlar Ligi'nde yer almadığını kaydetti.
Anelka, hafta sonunda ligde Galatasaray ile yapacakları derbi maçın önemini bildiğini söyledi.
Derbi maçın zor geçeceğini anlatan Anelka, ''Önemli olan maçı kaybetmemek. Beşiktaş maçında olduğu gibi yine çok iyi oynayacağımızı düşünüyorum. Ama Galatasaray ile Fenerbahçe arasındaki rekabeti bildiğim için zor geçeceğine eminim. Kazanmak istiyoruz'' şeklinde konuştu.
Anelka, Türkiye'nin 2006 Dünya Kupası Finalleri'ne gidemeyecek olmasına üzüldüğünü kaydetti.
Türkiye-İsviçre maçını izlediğini ifade eden Anelka, ''Çok üzgünüm. Çünkü Türk Milli Takımı'nda oynayan arkadaşlarım var. Ayrıca çok iyi futbolcular var. Çok şanssız bir maçtı. Türkiye iyi oynadı. Maç sonrası olayları da anlayabiliyorum. Çünkü çok üzüntülü olduğunuz zamanlarda böyle şeyler olabilir. Oyuncular da sonuçta kendi ülkeleri konusunda fanatik oldukları için o şekilde davranmış olabilirler. Bu gayet normal'' diye konuştu.
Kendi markasının katalog çekimine katıldı
Anelka, 'Nic39' adlı giyim markasıyla tekstil dünyasına girdi. Merter'de fotoğraf sanatçısı Cemil Ağacıkoğlu'nun stüdyosunda gerçekleştirilen katalog çekiminde Anelka, mankenlik yaptı. Cemil Ağacıkoğlu'na pozlar veren Anelka'nın çekim sırasında çok rahat olduğu gözlendi.