RoadMonster Bana sölermisiz yada yama falan varsa verirmisiniz oyunu çok seviom ama Xp de açılmıyo:,(
serhagi89_89 Eski programların veya oyunalrın xp de çalışması için ; oyunun exe dosyasına sağ tuş - özellikler ust kosede " Uyumluluk " var ona gel ve oyunun xp hariç hangi windows da calistigini ve diğer ayarları yap . oyunu aç oyna . ;)