.ArThuR. eet arkadaşlar sezonun ilk yarısı bitio ve transfer dönemi başlıo. Sizce kimler alınmalı? İlhan Mansız bu takma gelmeli mi? bnce gelmeli eski İlhan deil gelirse bu takmda iii iş yapar.... SİZCE?
mirдňdд **bencede gelmeli eskisi gibi hırçın ve agresif değil olgunlaşmış ve eski olaylardan ders almışa benziyor bence gelirse Beşiktaş'a faydalı olur ama Beşiktaş'a gelince tekrar eski İlhan olursa yani eskisi gibi sorumsuzca davranırsa onu bilemem:confused: **
ç@rşı_kartalı gelsin abicim gelsin, nasil olursa olsun gelsin Beiktasin en iyi siyahi Pascal Nouma en iyi beyazi da Ilhan Mansiz dierleri hepsi yalan.