[Divan'dan Demirören'e Baskı
Kartal'da, Başkan Demirören 'Ayrılacağım' mesajı vermesinin ardından olağanüstü toplanan Divan Kurulu "BAŞKANI BIRAKMAYIZ" açıklamasını yaptı
**İSTİKRARDAN YANAYIZ**
Başkan Yıldırım Demirören'in görevi bırakabileceği açıklamalarının yankıları sürüyor. Divan Kurulu Başkanlığı, olağanüstü toplandı. Divan Kurulu Başlanı Şeref Nasır, istikrardan yana olduklarını vurgulayarak, **"kesinlikle bırakıp gitmesine taraftar değiliz"** dedi
**KESİNLİKLE İKNA EDECEĞİZ**
Başkanı kararından vazgeçirmek için baskı yapma kararı aldıklarını vurgulayan Nasır, **"Beşiktaş'ın 2 yıl içinde 2.kez olağınüstü kongreye gitmeye tahmmülü yok. Başkanla bu konuyu enine boyuna oturup konuşacağız ve ikna edeceğiz. Bu umudu taşıyoruz"** dedi