Avrupa'nın altı liginde menajerlik yapabileceğimiz Pro Evolution Soccer Manager'da oyuncular ile birebir diyaloga girebilecek, antrenmanda futbolcuları çalıştırabilecek ve takımımızı transferler ile güçlendirebileceğiz. Kulağa oldukça ilginç gelen bu proje ile 2006 yılında tanışma şansımız olacak. PES Manager henüz sadece PS2 için duyurulurken Xbox ve PC için zaman belli değil:KONAMININ açıklaması arkadaşlar
heralde turkıye olmayacak zaten olsada penaltımızı vermezler:)
(aslında turkıyenın formatıonun da kavga modu olucak .. maç sonrası senmı benı yersın ben mı senı modu
el sıkmayan hırçın oyuncu moduvede muhteşem taraftar modu..maç sonu 50bın ateşli taraftarı sayesınde kazandı yazacak ekranda yorum larda vay bee neyse olucaak bı gun olmadı Patcmakerlarımız el atar heralde...