cracks ya az önce pcye reset attım.internete aalandım ve baloncuu çıktı.acaba türk telekom 256yamı döndü fakat ilginç bişe daha şu anda soccercenter 256 ile daha hızlı
Pentagram_15 SCN'nin 256 ile daha hızlı olmasının mantıklı bir açıklaması olamaz. Sadece site boş olduğu için hızlanmıştır. Ama sen resmen 256 bağlanmışsın. Ben zaten sınırsız 256 kullanıcısı olduğumdan bende fark olmadı.
cracks Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15 SCN'nin 256 ile daha hızlı olmasının mantıklı bir açıklaması olamaz. Sadece site boş olduğu için hızlanmıştır. Ama sen resmen 256 bağlanmışsın. Ben zaten sınırsız 256 kullanıcısı olduğumdan bende fark olmadı. çağdaş abi yemin ederim site öyle bi hızlıki şuan...ve az önce baalandıımda girdim scnye hızlıydı acaba sitemi boş dedim yeni bi pendererde ana sayfayı açtım.1000den fazla kullanıcı vardı.ve 3 scn penceresi açık şuan acaip hızlı gidio...