çim olayına katılıyorum.belki bu çimler high detail de güzel görünüyo olabilir ama %80 kişinin bu oyunu low detailde oynadığını tahmin ediyorum.
benim patclerde şiddetle karşı oldugum şey oyuncu özelliklerinin arttırılması ,azaltılması.KONAMI den iyi mi bileceksin:)
gold patch bence sade ve güzel denedim kullanmıyorum.beğendiğim özellikleri ise;
klüp logoları çok temiz çalışılmış(tebrikler)
backgroundlar iyi göz yormuyo:)
bide patchi yapanların kısa zamanda iyi iş çıkaralım diye düşündüklerini tahmin ediyorum.
saolun patchmakerlar devamını dilerim