tamam onu bilion. orada seciom adamları ordaki sifre fln da yapıom. gönderiom ama o sayfa geri gelio ve adrese baktıımda hash error vs.. bsyler yazıo anlamadm. bilmiom nie yolluyamıorm.. gecn sene fln yolluyabiliodm ama bu sene cok denedm ama olmuo..
bu sorun bnden baska birinin basına geldi mi acaba???