beko Arkadaşlar oylamalar bugün itibariyle başladı ve listede MEMO'da var girin ve oylayın: http://www.nba.com/allstar2006/asb/tur/ballot.html
shadow_fk Her 24 saatte bir oylayabilirsiniz..Üşenmeyipte Memo ya hergün oy verelim beyler...kazanırsa bizlerin sayesinde kazanır
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: shadow_fk Her 24 saatte bir oylayabilirsiniz.. hayırrrr !!!1 modem i kapatıp açınca yeniden oy verebiliyorsun :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: edit:birde arkadaşlar ben fazla ümitli değilim çin den yao yağıyodur oy şimdi yaw :mad: ama yinede oy wermeye devam
rapper Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash hayırrrr !!!1 modem i kapatıp açınca yeniden oy verebiliyorsun :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: edit:birde arkadaşlar ben fazla ümitli değilim çin den yao yağıyodur oy şimdi yaw :mad: ama yinede oy wermeye devam valla ben dün oy vermiştim bugün bilg kapatıp açtım sonuçta yine de oy veremiyorum 24 saat geçmedikçe
m0K0k0 memoya varin laynnnn çinden yağdırıyolar bizimde burda bilinçli adam olsa atsak memoda girer tabiki ama 3-5 oynla nereye kadar ama azimle s.çan mermeri delermiş :D
ismet_nash ya arkadaşlar aslında hiç yorulmayalım yaw çin e karşı mücadele edemeyiz yaw :p :p :p ilk 5 e seçilmesi imkansız koçlar alırlar onu yaw tabi ben öle umut ediyorum
shadow_fk Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker memoya varin laynnnn çinden yağdırıyolar bizimde burda bilinçli adam olsa atsak memoda girer tabiki ama 3-5 oynla nereye kadar ama azimle s.çan mermeri delermiş :D :D :D :D :D :D
tramp_1905 arkadaslar eger memo centersa bende girip vereyim ama forvetse verenleri kınıyorum... orda tmac garnett duncan 3 lusunden birine yazık olucak siz memet diosunuz.. tabi eger forvetse.
Starbury çini nasıl yencez diye düşünenler orta asyadaki atalarını aklına getirsin ha gayret memoyu allstar seçtircez hedoyuda unutmayın
HeDo memo yao ile aynı oylamada yani center ki oylarla yalnızca 1 center seçilecek boşuna kasmayın :D inşallah antrenorler alır da bız de izleriz bi güzel
Cambaz Çin'in nüfusu:1.300.000 Türkiye'nin nüfusu:70.000 Sizce hala bi umut var mı?Var Çin'de komple elektriklerin kesilmesi:)
tramp_1905 yok oyla yapılacak is deil ama yao son bikac gundur super bloklar yiyo :D boyle giderse koclar secer... bu arada hala oy icin umutlu arkadaslar war, hatırlatayım bu adam 2 sezon shaq i yedek bıraktı all starda
ismet_nash ya arkadaşlar oyla olcak iş değil hakketten yaw tamam destekleyelim atalım diyorsunuz ama onun yerine memo ya dua edin güzel oynasın her maçta bence bu daha yararlı
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: Starbury çini nasıl yencez diye düşünenler orta asyadaki atalarını aklına getirsin ewt benim aklıma geldi hep çin yüzünden yıkılıyalardı bi tek mete han çin e karşı zafer kazanmıştı (tabi en büyük olanı) şimdi bana burda genel türk tarihini anlattırmayan!!!