1. adım: şimdi öncelikle http://www.msgplus.net/download.php sitesine gidip messenger plus 3 ü indiriyoruz..
2..adım:Msn plus ı kurduktan sonra msn imizi kapatıp açalım..bunu yapmazsak
>aşağıdaki resimdeki gibi plus ın kurulumu tamamlanmaz..kapatıp açtıktan
>sonra plus ın yüklendiğini göreceğiz..
3.adım:Evet plus ın yüklü olduğunu gördük..tıklayalım o zaman ve tercihler
>diyelim.
4.adım:tercihler dediğimizde açılan anapencereden "eklentiler" diyelim
bakalım..Gördüğümüz gibi eklentiler kısmı boş..ama eklenti sitesine gidebileceğimiz adresin linki aşağıdadır..
Linke tıklayıp..eklenti sitesine gidelim ve StuffPlug-NG 2.2.229b download edelim...
http://www.stuffplug.com/?act=downloads
5. yukledikten sonra msn yi kapatıp tekrar açalım
6.Birisiyle onuşma yaparken üstte konuşma penceresinde plus ikonuna tıklayın, ardından eklentiler ve stuffplug-NG deyin ve ve set chat nick name diyin...