Evet gercekten reklamlar deli ediyor. Premiere'de alman maclarini izliyoruz ne reklam var ne bisey. Bide tüm maclar ayni saatte, istersen tek mac izlersin, istersen tüm maclari dönemecli izlersin. Bu Tr'dede olsa, en azindan anadolu takimlari dönemecli gösterseler süper olur. Cok daha zevkli oluyor, cünkü hep gol pozisyonu olan, yada herhangi olay olan stada dönüyor. Ama heralde hayal.
Inanin milli macta Tolganin hatasini göremedik reklam yüzünden ve Kanal D'dekilerle akraba olduk küfr ede ede.