udol Oyunu kurdum. Oynayabiliyorum. Ancak bi sorunla karşılaştım. Heryer pespembe. İlk defa başıma geliyor. Tüm grafik ayarlarını denedim, olmuyor. (AtiRadeon9700) Bilgisi olan varsa yardım istiyorum. Yoksa yeniden kurcam.