bu daum adamı delirtir vallahi billahi ya.adam gitti mehmet yozgatlıyı sag beke cekti önüne ümit özatı koydu sol acıga appiahı aldı,en cok kosan serkanı cıkardı yinede kazandı.acaip şanslı bir herif.
ümit ayrı bir olay zaten adam sol kanatta oynar saga ceker sag ayagı ile orta yapar,sag kanada gecti sola cekti sol ayagı ile orta yapıyor.golün asistini yaptı ama içeriye baktıgı bile yok top ayagına geliyor topa bakarak orta yapıyor.tamamen sansına,içerinin kalabalık olmasından dolayı bulduk golü.
hakem 3 penaltımızı vermedi bu arada,hakemler feneri kolluyor diyenler bir daha düşüsünler...
haftaya zor bir mac olacak ama ondan önce milan macı var işimiz cok zor bu oyunla.