exlem beyler menude ve oyunda ekrenımda sureklı kırılmalar oluyor ne yapmam lazm ekran kartının son surumunu de yukledım ama hala oluyor ekram kartım radeon9250 256 mb
luisfigo7 Bende RADEON 9250 128 mb ekran kartı bende de oluyor ben bunu nasıl çözebilirim bir yardım etseniz....
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: luisfigo7 Bende RADEON 9250 128 mb ekran kartı bende de oluyor ben bunu nasıl çözebilirim bir yardım etseniz.... aynı şeyi yapsana yukarda açıkladım işte..
erelfb bendede oluyordu oyunun grafik ayarlarından 1024*768 yap bide high yap kesilme falan kalmadı bende
Miln benim bilgisayarda ge force 5200 512 mbram 2.80ghz ama oyunu en alt seviyede bile zor donarak oynuyorum nasıl düzeltirim
skymoon Orjinal Mesajı Yazan: Miln benim bilgisayarda ge force 5200 512 mbram 2.80ghz ama oyunu en alt seviyede bile zor donarak oynuyorum nasıl düzeltirim kardeş bende de ge force 5200 256 ram ve PIII 866 Mhz. işlemci var ama medium da rahat oynuyorum ama 800*600 de o da pek sorun olmuyo ben de :o
kedisan Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer verticalt sync ı aç grafik kartı ayarlarından DİKEY EŞ ZAMANLAMA AÇARSANIZ PES DÜZELİYOR AMA DİĞER OYUNLARDA KAPATIN AÇIKKEN OYNARSANIZ BAZILARINDA ACAYİP KASIYOR.