e_webb4 internete bağlı olduğum zamanlarda sürekli şu saçma sapan pencereler açılıyo eskiden arada sırada olurdu şimdi iyice sıklaştı nasıl kurtulabilirim bu saçma şeylerden? bi örnek;
SLeviN Başlat/Çalıştır a gir cmd yaz daha sonra,önce "*net stop messenger" bunu copy paste yap tırnak işaretleri yok tabiiki.Sonrada "sc config messenger start= disabled*" bunu aynen copy paste yap tırnak işaretlerini alma sorunun hallolur...