arkadaslar mrb. kardeslerım sorunlarımı asagıga yazıyorum;
1.karsımdakı takım bana karsı frikik kullanırken barajı zıplatmayı bilmiyorum acaba hangi tusla zıplıyo ve bi de falso nası veriliyo.
2.en önemlisi fifa06 tr yaması.bu yamayı nerden bulabilirim
simdiden sağolun:)