ç@rşı_kartalı Orjinal Mesajı Yazan: TRSTYLER arkadaslar ilk fakim her yorumunuza hazirim abi, guzel ama daha cok calisman lazim. mesela agzi hic olmamis. ii calismalar ;)
ilkayjagger dostum bana nasıl o editte 3-d modelleme yapabileceğimi anlatırmısın photoshopta işlem tamam da gerisi yalan oluyo .o seklinde bi dosya oluşturamıyorum
bibidibabidibu_babidibu daha cok calisman lazim... ama ilk facelerin oldugu icin normaldir... calisirsan olucak bu is ;)