terbiyesizce bir oylama haydi herke non a bassın
Arkadaşlar avrupa yine çirkin yüzünü internet ortamında da göstermeye başladı fransanın l'equipe gazetesi TÜRKİYE'NİN 2010 DÜNYA KUPASINDAN İHRAÇ EDİLMESİ ile ilgili anket başlatmış ve oranlar şu anda ihraç edilmemiz için
olumsuz yönde.şimdi aşağıda belirteceğim internet adresine girip herkes ana sayfada bulunan ankete NON tuşuna bassın bence bu bir vatandaşlık görevidir
http://www.lequipe.fr adresinde ana sayfada sağ alt tarafa doğru alpayın giriş tünelinde tekme attığı resmi de war ankete hadi arkadaşlar!!!Non a basın!!!
BİZ TÜRKÜZ KİMSE BİZİ HİÇBİR YERDEN İHRAÇ EDEMEZ! NE SANAL ORTAMDA NEDE BAŞKA YERDE!
TÜRKİYEM
http://www.weturkey.com/forum/viewtopic.php?t=641 ,
dan alıntıdır