kesinlikle çözüm o kardeşim, bende öyle yapıyorum zaten ama an geliyo çalım atmaya mecbur kalıyosun.
Bu arada bi saçmalık daha oldu, yuh artık dedim oynamaya bi süre ara vermeye karar verdim. şöyle ki kontra ya çımıştım, orta saha yakınlarından ilerideki adamıma uzun bi pas verdim, ceza alanı önünde yanındaki defans oyuncusundan kurtuldu ve şutunu çekti. Mükemmel bi gol oldu, sonra hoop gol iptal. Ulan ne oldu yine, ofsayt olması imkansız...
Çok akıllı hakem benim lehime faul vermiş, serbest vuruş kullandırıyo.