rodrigo315 Ben barcelona ile menajerliğe başladım. Sponsor seçiminde şampiypnlar ligi vaya uefa kupasını kazanma şartları var . Ama takvim de şimpiyonlar ligi maçları yok. Ne yapmam gerekiyor? Bana yardım eder misiniz? Cevap yazın lütfen:o