cem34 arkadaşlar pes5 e arkaplan aktaramıyom yaw.bi anda çok bekletiyo aktarırken.sonra tüm renkler gidiyo ve ''böyle import edeyimi'' diye bi soru çıkıyo.lütfen bilen warsa yardım..help help!!1:o
cem34 suat abi sen o renkler gidince olan şekli görsen direkt kusarsın:Dbide sırf kırmızı olyo.import edermisin yaw.bilen warsa yardım etsinnnnn....