ve yine hüsran yine kaybettik 0-1 maçtaki taraftarların protestosunu çok beğendim gerçekten futbolcular bunu hakediyor :sly:
işte taraftarın protestosu:
sezonun başından biz söylemiştik
bu takımdan hiçbir b..k olmaz demiştik
futbolcular yavşaksa
hoca ne yapsın
bari kümede kalalım sayın başkanım