ya çok enteresan soccercenter yönetimi 1-2kelime etmek istiyorum sizlere
öncelikle helal olsun patch yama uğraşıyosunuz bi siteyle uğraşmak gerçekten zor bendede var fakat tam 23 sayfamı ne okudum 2tane link millet kendi arasında kavga edio yok oyundan atıo hdd bozuldu yüzler çıkmadı formalar yamuk hep aynı cevaplar şöle yapılsa
dosya bi konu altına konulsa resimli anlatımı olsa ve en sonunda konu hakkında yorumlarınız denilip bi link verilse de böle karman çorman 24 sayfadan acaba en son link hangisi diye aramasak nasıl olur sizce?
sakın yanlış anlamayın sadece bi fikir bu dışarıdan gelen veya yeni siteye üye olan dosyayı çeker gider mantığını onlara sorunsuz bir paylaşım vererek onları burda tutma ve aktif kullanıcı etme düşünülemezmi
dosyayı çeksem mi çekmesemmi die gece 03:20 düşünüyorum sabah 8:30 iş ve az buçuk da sinirliyim ama bana ücretsiz hizmet veren bu arkadaşlara sinirim ne denli haklı olur oda tartışılır
bi yama altında herkes birleşse çok güzel olur ii çalışmalar takipteyim :)