Karşılaşma sonrası soyunma odasında gözyaşlarına hakim olamayan Davut Dişli; "Üzgünüz, bu oyundan sonra bu kadar mücadeleden sonra gidemedik. Almanya 2006'ya gitmeyi çok istiyorduk. Ama biz bir şeyi aşamadık, o da hakemler. Ne İsviçre'de maçı yöneten hakemi, ne de buradaki hakemi geçemedik. Çocukların harcadığı emeğe, haklarının çalınmasına ve verdikleri yürekten mücadeleye çok üzülüyorum. Hakkımız bu değildi. Bu olanlardan sonra hakkınızı arasanız ne olacak kimden ne talep edeceksiniz? Kimi kime şikayet edeceksiniz, etsenizde bu neyi değiştirebilir ki? Bence Avrupa'nın utanması lazım. İsviçre Almanya 2006'ya tek başına gitmedi. Finallere, gereken yerlere tayinleri yapanlarla beraber gitsinler. Onları tebrik ediyorum... Ben çoçuklar için çok üzülüyorum onlara yazık oldu" dedi.