
TÜRKİYE-İSVİÇRE MAÇI SONRASI SAHA İÇİNDE BAŞLAYAN KAVGA SOYUNMA ODASI KORİDORUNDA DEVAM ETTİ. İSVİÇRELİ BİR FUTBOLCU HASTANEYE KALDIRILDI.
Karşılaşmanın bitiş düdüğüyle birlikte İsviçreli futbolcular, soyunma odası tüneline doğru koştu. İsviçreli Hogel, tünelin hemen önünde Milli takım antrenörü Mehmet Özdilek'e tekme attı. Arkadan gelen futbolcularımızla İsviçreliler arasında arbede yaşandı. Soyunma odası koridorunda tekme tokat kavga çıktı. Kavganın yaklaşık 10 dakika sürdüğü belirtildi. Bu kavga sırasında olayı kameralarla görüntüleyen Doğan Haber Ajansı'na bağlı iki kameraman milli takım futbolcularımız tarafından dövüldü. Milli Takım oyuncuları bu iki kameramanın olayları görüntüleyen kasetlerini zorla aldı. İsviçreli yedek oyuncu futbolcu Grinchting iç kanama şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Maçın gözlemcisi ise raporunda 'Kavgayı mehmet Özdilek başlattı' diye yazdı.
burdaki resme bakacak olursak bencede Mehmet başlatmış