capoxfile Gerçekten de Yazık oldu... Milli takımımız başta Uefa nın oyununa, İsviçrelilerin rezilliklerine boyun eğdi.. Mükkemel oyunumuzun hakkı bu olmamalıydı... Bütün Futbolcularımıza ve Fatih Hoca ya sonsuz teşekkürler....