maNga-Ra Maçlara girerken Now Loading yazısı çıkıyor ve oyun çöküyor.. Option File'ı sildim, Oyunu baştan kurdum, Kitserver kaldırdım ama yine de çözemedim problemi..Çözümü bilen veya bulan varsa "Allah Rızası İçin" söyleyiversin...
capoxfile bende de aynı sorun vardı.. pes5.exe tıkladıktan sonra sürekli enter a basıyorum ta ki oyun başlayana kadar.. dene bi belki de olurr...
zebanie Orjinal Mesajı Yazan: maNga-Ra Maçlara girerken Now Loading yazısı çıkıyor ve oyun çöküyor.. Option File'ı sildim, Oyunu baştan kurdum, Kitserver kaldırdım ama yine de çözemedim problemi..Çözümü bilen veya bulan varsa "Allah Rızası İçin" söyleyiversin... yüklediğin stadyum yada face varsa ondandır.3D problemi var büyük ihtimal
ZaBeaT Orjinal Mesajı Yazan: maNga-Ra Maçlara girerken Now Loading yazısı çıkıyor ve oyun çöküyor.. Option File'ı sildim, Oyunu baştan kurdum, Kitserver kaldırdım ama yine de çözemedim problemi..Çözümü bilen veya bulan varsa "Allah Rızası İçin" söyleyiversin... walla bende de aynı problem oluyodu option file settings siliyodum olmuyodu, en son kaydettiğim golleri de sildim o zmn açılmıştı wall bilmiyorum bi dene istersen :)