1. si ses seviyesi çok iyi ama bu ses türk taraftarının bağırışı genelde yani bjk fb gs için yapılmış gibi genel olarak daha değişik bir gol sesi olursa çok iyi olur. böle bütün liglerde özellikle italya liginde kullanılabiliecek bir gol sesi hazırlayabilirsen daha iyi olur.(yeeaah diye olmasında noolursa olsun)
2. si bu sesi hangi dosyaya nasıl importlanıcağını biliyosunki koycam diyosun. bizede anlatırsan çok memnun olur herkes. :)