zebanie Orjinal Mesajı Yazan: Alexotan Hala Ayni hatayi veriyor :( anlatımdakileri aynen uygularsan hata vermez.Boş KDB yi kopyalamalısın mutlaka.sendekini bozmaz merak etme:)
zebanie Orjinal Mesajı Yazan: sseba&lefter versiyon 1.1 hatasız mı şu an? evet.bende ve bi çok kişide çalışıyo.eğer KDB ler standart olsaydı herkeste mükemmel sonuç verecek