Orjinal Mesajı Yazan: Black God
Benim nikim sadece forumda yazan bi önemsiz bi yazı
senin yazdıkların sa sapkın bi felsefe
Bırak o zaman onun yazdıkları onun felsefesi olsun. Bir başkasının düşüncesi seni ne diye alakadar eder. Kimden aldın başkasının inanç ve düşüncülerine karışma yetkisini.
Hele hele Türkçe anlamı (yada meali mi demeliydim ahah) "Kara Tanrı" olan bir nick'le, Allah'ın isimleri şudur budur Tanrı değildir diye millete vaaz vermen direkt abesle iştigal.
Konu da zaten saptı nerelerden nerelere geldi. Sinir sağlığım adına kapatıyorum. Son lafı kendi söyleyip konuyu kapayan yönetici konumuna düştüm ama yerler.