Ya arkadaşlar bu fifa 2006 da stad seçimi nasıl yapılıyor dostluk maçı yaparken
Home takımı seçerken "Q" tuşuna bas stadlar karşına gelecektir
Teşekkürler dostum
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: