BEŞİKTAŞ'IN GENÇ YILDIZI İBRAHİM AKIN, 3 AYDIR HASTALIĞINA RAĞMEN OYNADIĞINI, ARTIK İYİLEŞTİĞİNİ VE GÜZEL GÜNLERİN KENDİSİNİ BEKLEDİĞİNİ SÖYLEDİ.
Genç yıldız, "Gerçek oyunumu yansıtamadım. Ancak bundan sonra çok farklı bir İbrahim Akın sahada olacak." dedi. Beşiktaş taraftarının kendisinden büyük beklentisi olduğunu söyleyen İbrahim Akın, "Taraftarın bana çok güvendiğini biliyorum. Zaten en büyük sıkıntım da bu. Beklentilere karşılık veremediğim zaman kimsenin tahmin edemeyeceği kadar çok üzülüyorum ve o gece uyumakta zorlanıyorum" diye konuştu. Ailton'un, genç olduğu için kendisini uyardığı haberlerinden rahatsız olduğunu anlatan İbrahim Akın, "Bana öğüt vermesi söz konusu değil. Şunu herkes bilmeli ki en iyisini yapmaya çalışıyorum. Gol attırmayı herkesten çok ben istiyorum. Zaten artık bunlar olmaya başladı" dedi. Yeni teknik direktörleri Jean Tigana'nın çok disiplinli ve programlı olduğunu vurgulayan genç futbolcu, "Başarıya onunla ulaşacağımıza inanıyorum. Gerçekten istediklerini tam olarak sahaya yansıtmak için iyi bir otorite kuruyor" şeklinde konuştu. Milli takımdan sakatlığı dolayısıyla çıkarıldığına çok üzüldüğünü belirten İbrahim, "Ama eminim ki Almanya'ya gideceğiz ve ben de oradaki maçlarda olacağım" dedi. (Fuat Guguloğlu-Yeni Şafak)