emreozturk http://img473.imageshack.us/img473/2157/asdasd5ub.jpg şampiyonlar ligi ön eleme maçında 15 sn hasan şaş aynen seniki gibi
h@s@n **walla benm şimdilik bu kdr erken golum yok ss koymayada gerek yok ama en erkenını atıcam inş.:p**
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: emreozturk http://img473.imageshack.us/img473/2157/asdasd5ub.jpg şampiyonlar ligi ön eleme maçında 15 sn hasan şaş aynen seniki gibi kalitemi göstermişim:D:D:D
Murat1905 ben cafercan la trabzona 10. saniyede attım dükkandayım şimdi eve gidince koyarım screenshot
tanselfb 24.saniyede lampardla attım :D :D :D http://img381.imageshack.us/img381/6931/lamparddd0ic.jpg
tanselfb crespoyla 13.saniyede attım :D :D :D :D http://img400.imageshack.us/img400/105/crespo0qf.jpg