makin beyler adriano diicem cok degişik bi adam . yer ve mekan tanımadan sut cekebilirsiniz. cok sert ve isabetli sut cekiyo. ve frikik lerde cok ii. adriano sonra da ronaldinho gelir. aslında birinci olması lazım ama neyse. oyun bu :)
karakusak03 bENİM EN İYİ FORVETİM SHEVSENKO VE HENRY İKİSDE SÜPER OYUNCULAR HELE HENRY TEK VURUŞ VE GOLLLL!
MaX RoYaN SPELİPİCA (Sparta Prag) çok iii adam valal kıvrak felan oynadığı takımı rahatlıkla sırtlıyobilio ;) ________________________ MaX JoHN RoYaN SincE 1988 - .... :D
ergun_o SPELİPİCA (Sparta Prag) çok iii adam valal kıvrak felan oynadığı takımı rahatlıkla sırtlıyobilio ;) ________________________ kaç yasında bu adam..sen hangi senedesin.. bende su ana eto'o ve adrıano var yedek olarkda henry ve rooney ama gencse o adam yaslananların yerine alabilrim... MaX RoYaN Senin dediğin adamlar klasikleşti ERGUN onları demeyi bende biliorum ama değişik adamlar sölemek daha ii olur ki ben spelipica sözümünde arkasındayım adam gerçekten iii hea bide YAŞIM 17 2006 da yaşıorum sen ? :D ergun_o senin yasını sormadım :-)) o admaın yası nı sordum..gencse transferederim..2012 deyim ben.. Ozan JK reyes iyi oynuyo EpSoDy benim forvetler eto ve fernando tores yedekleride obinna ve farfan daha öncekiler mista koller trazegue odergaard bunlar yaslandığı için takımdan shoot ladım :) wansiz26 Breska-Gekas-Sverkos ucuz maliyet ama hayat var...!!! _Freestyler Sheva - Henry BugrahanGURSU DA SİLVA BOBO MoonLord bende Rooney coştu yaw Master League'de anelkaalexappiah ronaldinho Zombie Ali bence en iyi ikili Henrik Larsson ve Therry Daniel Henry çok iyi annaşıyolar çok kıvraklar hele Larsson son vuruşlar harika !!!! kadir58 fullhamden satin aldigim di stefano... adam tas gibi.. ve henry... orta sagda en gözde oyuncum cevap prekazi listede buldum kaleci becerisi 65 digerleri hep 99... batigol-7 oyunun orjinalinde en hızlı yükseliş gösteren oyuncu forvet TAVANO ibrahim_bayhan ADRİANO DROGBA Hakan SANCAK İBRAHİMOVİÇ AND CİSSE ORTA SAHADA İSE RONALDİNHO BECKHAM LAMPARD VİERA DEFANS NESTA TERRY ROBERTO CARLOS CAFU Müthiş oynuyorlar birlikte çok iyi anlaşıyorlar appiahfb rooney babel alan smith 2011e gelin bu adamların üstüne forvet yok rooney altıgene dooru gidio:) « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
MaX RoYaN Senin dediğin adamlar klasikleşti ERGUN onları demeyi bende biliorum ama değişik adamlar sölemek daha ii olur ki ben spelipica sözümünde arkasındayım adam gerçekten iii hea bide YAŞIM 17 2006 da yaşıorum sen ? :D
EpSoDy benim forvetler eto ve fernando tores yedekleride obinna ve farfan daha öncekiler mista koller trazegue odergaard bunlar yaslandığı için takımdan shoot ladım :)
Zombie Ali bence en iyi ikili Henrik Larsson ve Therry Daniel Henry çok iyi annaşıyolar çok kıvraklar hele Larsson son vuruşlar harika !!!!
kadir58 fullhamden satin aldigim di stefano... adam tas gibi.. ve henry... orta sagda en gözde oyuncum cevap prekazi listede buldum kaleci becerisi 65 digerleri hep 99...
Hakan SANCAK İBRAHİMOVİÇ AND CİSSE ORTA SAHADA İSE RONALDİNHO BECKHAM LAMPARD VİERA DEFANS NESTA TERRY ROBERTO CARLOS CAFU Müthiş oynuyorlar birlikte çok iyi anlaşıyorlar
appiahfb rooney babel alan smith 2011e gelin bu adamların üstüne forvet yok rooney altıgene dooru gidio:)