Mevcut bilet fiyatlarıyla cennet ortamında maç oynayacak olan İsviçre elini kolunu sallayarak gider vatanımızdan.
Bilet fiyatları insin... Çekirdek çıtlatacaklar yerine
gerçek taraftarlar maça gidebilsin... Ve bunun için tüm imkanlar seferber edilsin.
Çarşamba günü Üç Büyükler yok!.. Anadolu kulüpleri yok!.. Biz varız; TÜRKLER.
YAŞASIN TÜRKİYE