Orjinal Mesajı Yazan: karahantruk
Aynen dedigini yaptim attrib.cfg ye oyazdiklarini kopyaladim ondan sonra attrib.cfg olarak kayt edip kdb dosyasina kayit ettim ama maalesef olmadi hatta sadece fener ve bjk var ama ayni sorun devam ediyo heralde olmayacak neyse kalsin artik neyapalim sizede sagolun arkadaslar zahmet oldu tesekkür ederim:confused:
ya ben çözdüm zaten bu işi 1-2 gün sabret.%90 güzelleşecek formaların.
bu arada KDB nin içinde klasörler varya mesela 03886 atıyorum. bunların içine kopyala attrib.cfg leri.her takım için ayrı ayrı.
bide kitserver 5.0.5 i kullan