gokhANELKA arkadaşlar forumlardaki tüm fener formalarını denedim.hepsini de denedim kit server de.ama hep fomalar default yapınca siyah çıkıyor.neden böle oluyor.siz fener formalarını nasıl indirdiniz kit serverle?nolur yardımcı olun kafayı yiicem:,( :,(