Marty **Cimbom'un Çek yıldızı Heinz'ın Fransa 1. Lig takımlarıyla temasta olduğu öğrenildi.** Menajerinin yürüttüğü görüşmelerin iyi sonuçlanmasını bekleyen Heinz'ın devre arası tatilinden sonra İstanbul'a dönmeyeceği bildirildi. Takvim
eLanvitaL neyse arkadaşlar inşallah yaptıkları hatayı düzeltecekler ama ben iyi bir transfer yapacaklarına inanmıyorum:sly:
legendeleven gitsin yaa işe yaradığı yok ilk başta alışamadılar dedik ama yeter gari:)ii paraya satsınlar
Hasansas1905 acelemi ediyoruz biraz arkadaşlar. ben heinz ın Klübümüze faydalı olacagı kanaatindeyim.
h@s@n **bu adamın mevkisi fovet die biliodum freekıcklerı super die bildmve izliodm ama gs de hiç biri olmadı inş. gider...bu adam gelmeden once orcun abi bu adam ocakta gider gelırse demişti:p(orcuncetin)**
cracks Orjinal Mesajı Yazan: h@s@n bu adamın mevkisi fovet die biliodum freekıcklerı super die bildmve izliodm ama gs de hiç biri olmadı inş. gider...bu adam gelmeden once orcun abi bu adam ocakta gider gelırse demişti:p(orcuncetin) FOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooOOOOOOOOOtball MAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAnager :D:D:D
RubenMartin O takımımızın wazgeçilmezi, beyni, her şeyi.. Marek Heinz sız bi Galatasaray düşünemiyorum... Olamaz böyle bi şey...