Yaa ben biraz hariçten gazel okumuş gibi olacağım ama bu formaları oyuna nasıl yüklüyoruz, açıklayabilecek bir arkadaş var mı?
Hangisi antrenman, hangisi kaleci hangisi şu, hangisi bu nasıl ayırıyoruz yaa? Biri el atsın be şu konuya! Valla çok iyi olur!