kalp krızı degıl be:)) bende 3 kere oldu ılkınde bende şaşırmıştım oyuncu yerde 2buklum yatıyor acı ıçınde ama o sakatlandıgı için yatıyor bız yanından gecıyoruz mucadele falan herıf hala yatıyor baktım topu dısarı atmıyor rakıp
GIRIYORUM EN SERTINDEN AYAGINA tabı faul oluyor. o arada benım adamın sakatlandıgı taaa 3 dk oncekı mucadeleyı gosterıyor ekran ve rakıp oyuncuya 3dk sonra sarı kartı verıyor benım oyuncuda sedye ıle dısarı tasınıyor ..
oyuna bı takım ınce guzellıkler gercekcılıkler katılmış onlardan bırı bunlar..